• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

زندگی مان به ساسان پرکان هدیه داده شد

  • کد خبر : 20514
  • 06 اسفند 1397 - 15:47
زندگی مان به ساسان پرکان هدیه داده شد

ساسان پرکان نوجوان مستعد چابهاری تحت پوشش بیمه زندگی مان قرار گرفت.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، ساسان پرکان استعداد پنهان و نوظهور چابهاری در رشته ورزشی ژیمناسیک طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر اسلامی پناه رئیس شعبه و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین در محل شعبه چابهار  از ساسان پرکان تقدیر بعمل آوردند و ضمن پرداخت هدیه نقدی، ایشان را تحت پوشش بیمه زندگی «مان» قرار دادند.
 
دکتر اسلامی پناه رئیس شعبه بیمه ایران معین در طی مراسم قدر دانی از ساسان پرکان، اظهار داشت: نگرانی پیوسته انسان از آینده و خطرات پیش رو، وی را وادار به شناسایی روش های مقابله با عواقب احتمالی می نماید. از جمله روش هایی که انسان آینده نگر و هوشمند برای رویارویی با خطرها و تأمین شرایط اقتـصادی ،روانی و … خود فراهم آورده ، ابزار بیمه است.
 

 
وی افزود: خانواده هنگامی که منبع اصلی درآمدش در اثر خطراتی از قبیل مرگ زودرس، ازکارافتادگی، بیکاری و یا فرارسیدن ایام پیری و بازنشستگی از بین میرود، در صورتی که منابع دیگری برای جایگزینی نداشته باشد در وضع بسیار بدی قرار می گیرد، در چنین شرایطی با خرید بیمه زندگی میتوان با چنین پیامدهای سوئی مقابله کرد.
 
وی گفت: بیمه زندگی بهترین راه برای فراهم کردن حداقل پس اندازی برای بیمه شده است که در آینده، زمانی که وی پیر شده و توانایی کار کردن و فعالیت اقتصادی را ندارد میتواند از آن استفاده کند .

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.