• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
8

بارش‌های سامانه جدید از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود

  • کد خبر : 27265
  • 02 فروردین 1398 - 15:51
بارش‌های سامانه جدید از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود
برای امروز بارش‌ها در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان به صورت خفیف پیش بینی می‌شود  اما از روز شنبه تا دو شنبه در سطح استان، بارش ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، علی ملاشاهی ، رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ، اظهار داشت : براساس نقشه های پیش یابی و آینده نگری هواشناسی، سامانه جدید بارشی که از امروز وارد سیستان و بلوچستان می‌شود شرایط را برای رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش تند باد فراهم می‌کند و فعالیت آن تا اواسط هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود : برای امروز بارش‌ها در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان به صورت خفیف پیش بینی می‌شود  اما از روز شنبه تا دو شنبه در سطح استان، بارش ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
وی از جاری شدن موقتی روان آب و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در ارتفاعات مرکزی استان خبر داد و گفت : برای امروز در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی، نوار غربی و جنوب استان وزش باد شدید ۶۰تا۸۰گاهی بیش از ۹۰کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک انتظار می رود.

ملاشاهی ادامه داد : در محورهای واصلاتی بم-زاهدان و ایرانشهر-بم، توفان شن سبب کاهش دید خواهد شد و احتمال اختلال در تردد های ریلی و هوایی وجود دارد و پیش بینی می‌شود برای روز شنبه از سرعت باد به طور موقت کاسته شود  و مجددا از یک شنبه هفته آینده شده وزش باد شدید و گرد و خاک را خواهیم داشت.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=27265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.