• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و شهروندان شهرستان چابهار

  • کد خبر : 27635
  • 02 فروردین 1398 - 18:30
تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و شهروندان شهرستان چابهار
در راستای تحقق نیاز شهروندان و گردشگران به شهرستان چابهار تامین کالاهای اساسی و کنترل بازار به نحو مطلوب صورت پذیرفت.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، هادی اکبری ، رئیس اداره صنعت معدن تجارت و دبیر کمیته تنظیم بازار شهرستان چابهار ، اظهارداشت: در بخش تامین میوه شب عید شهروندان چابهار و میهمانان گرامی بیش از ۵۰ تن پرتقال سیب تامین و جهت توزیع در نقاط مختلف شهر و بخش های تابعه شهرستان تحویل سازمان تعاون روستایی شهرستان گردید.
وی در ادامه در خصوص تامین شکر مورد نیاز قنادان و سایر شهروندان، افزود: تنظیم بازار شکر مورد نیاز تامین و در مرحله اول ۳۶ تن تحویل صنف قنادان ، واحدهای تولید آبمیوه و بستنی قرار گرفت و در بخش مردمی شکر در بسته های ۳ کیلوگرمی تامین و در حال توزیع می باشد.
‏وی گفت: در خصوص نظارت بر واحدهای خدماتی و توزیع سطح شهرستان نیز از انجام ۲۴۹۲ مورد بازرسی از انواع واحدهای خدماتی تجاری تفریحی و اقامتی که در این خصوص ۱۰۰ واحد متخلف شناسایی و جهت صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردید.
اکبری ادامه داد: نظارت بر واحدهای اقامتی، هتل‌ها، مهمانپذیرها، رستوران ها سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها و جایگاههای سوخت از دیگر موارد تخلفات صنفی بوده است که از سوی شهروندان و گردشگران محترم به ستاد خبری اداره صنعت معدن تجارت اعلام شده است.
وی با اعلام ورود دام زنده از سوی بندر چابهار جهت تنظیم بازار گوشت گرم کشور خاطر نشان کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان حدود ۲۰ درصد از دام زنده وارد شده به کشور از طریق چابهار به استان تخصیص یافته که بر اساس پیگیری‌های فرماندار محترم شهرستان چابهار که اولین سهمیه اختصاص یافته به میزان ۱۲۷۰ کیلوگرم در شهرستان توزیع گردید.
وی در پایان گفت: کنترل بلیط اتوبوس های بین شهری و بازرسی های صورت گرفته از شرکت های مسافربری بین شهری و تذکرات لازمدر این خصوص به شرکت‌های مذکور اعلام و از شهروندان و مسافران گرامی خواستاریم هر گونه گران‌ فروشی در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=27635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.