• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

مدارس چابهار براثر بارش باران تعطیل اعلام شد

  • کد خبر : 40913
  • 25 فروردین 1398 - 10:29
همه دستگاهها، امکانات و تیم های امدادی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در حالت آماده باش و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، رحمدل بامری، سرپرست فرمانداری ویژه چابهار، اظهار داشت: این تصمیم با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت حفظ جان مردم بویژه دانش آموزان گرفته شده است.
وی افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران پیش بینی شده و مدیریت بحران شهرستان چابهار در آماده باش کامل قرار دارد.
وی گفت: ستاد مدیریت بحران با تشکیل نشست های مختلف از هفته گذشته تمامی تمهیدات و پیش بینی های لازم برای مقابله با حوادث احتمالی به ساکنان شهرها و روستاها، بخشداران شهرهای نگور و پلان، مرکزی،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی انجام داده است.
بامری ادامه داد: آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها راهبرد اصلی برای کاهش خسارات سیل و حفظ زیرساخت‌ هاست و از چند روز قبل اقدام به بازگشایی تمامی بسترهای رودخانه تیس، کمب، باهوکلات، کاجو و رودخانه های بزرگ و کوچک مراکز و نقاط شهری و روستایی با همکاری دستگاه های مربوطه و مردم انجام شده است.
وی از آمادگی جمعیت هلال احمر، تمامی مراکز درمانی و بهداشتی، نیروی انتظامی و سپاه خبر داد و افزود: همه دستگاهها، امکانات و تیم های امدادی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در حالت آماده باش و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
وی گفت: اداره راه و شهرسازی نسبت به پیش ‌بینی و اجرای تقاطع ‌های غیرهمسطح بویژه برای ورودی و خروجی کمربندی و سطح شهرستان عملیات اجرایی را آغاز کرده است.
سرپرست فرمانداری چابهار تصریح کرد: مکان و کمپ های سرپوشیده برای مواقع اضطراری برای حفظ جان مردم در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=40913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.