• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9

​سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضائیه به سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 46036
  • 10 اردیبهشت 1398 - 14:44
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از سفر قریب الوقوع آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به این استان خبر داد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، اظهارداشت : آیت الله رئیسی به همراه اعضای شورای عالی قضایی و مسئولان سازمان های مربوطه به زودی به سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد.
وی افزود: شناسایی و بررسی مشکلات، کاستی ها و معضلات در حوزه های قضایی و دادگستری جزو برنامه های اصلی این سفر است که به مدت دو روز انجام می شود.
وی گفت: در مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضائیه اینجانب و حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خدمت آیت الله رئیسی رسیده و از وی درخواست کردیم که با توجه به نگاه ویژه وی به مناطق محروم و به خصوص استان سیستان وبلوچستان در گذشته و زمان عهده دار بودن سمت تولیت آستان قدس رضوی، این استان در زمره اولین استان هایی باشد که مقصد سفرهای رئیس قوه قضائیه قرار بگیرد.
موحدی راد ادامه داد: این درخواست با نظر موافق آیت الله رئیسی نیز همراه بود و در همین راستا رئیس قوه قضائیه و اعضای شورای عالی قضایی به زودی به سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد.
وی گفت: در این سفر قرار است نمایندگان آیت الله رئیسی به شهرستان های سراسر استان اعزام شوند و از نزدیک مشکلاتی که مستقیم و یا غیرمستقیم در حوزه های قضایی، امنیتی، اجتماعی و… به قوه قضائیه مربوط است را بررسی و در جاهای مورد نیاز ورود کرده و ضمن رفع مشکلات، دغدغه های مردم را نیز مرتفع کنند.
وی تصریح کرد: شرکت در شورای اداری، بازدید از دادگستری ها، دیدار با علمای تشیع و تسنن و نخبگان، سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران و دلجویی از آنها و نشست با نخبگان و اساتید دانشگاهی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این سفر است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=46036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.