• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

آغاز صدور دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان

  • کد خبر : 50967
  • 25 اردیبهشت 1398 - 20:20
آغاز صدور دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان
با صدور دفترچه بیمه سلامت، تمامی خدمات بیمه پایه به مددجویان کمیته امداد و افراد تحت تکفل آنان که در صندوق سایر اقشار ثبت نام کرده اند ارائه می شود و این افراد از خدمات نظام سلامت در قالب نظام ارجاع بهره مند خواهند شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، رضا عباسی راینی، مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: به منظور حفظ و کرامت انسانی مددجویان کمیته امداد، دولت را بر آن داشت تا خدمات درمانی این مددجویان عزیز توسط بیمه سلامت ارائه گردد که این قشر از جامعه دچار سرگردانی نشود.
وی افزود: کار صدور دفترچه بیمه سلامت را جهت مددجویان عزیز کمیته امداد در استان آغاز شده است و مددجویان عزیز از این پس  دارای دفترچه درمانی  بیمه سلامت خواهند شد.
وی گفت: نگاه بیمه سلامت به این قشر از جامعه همانند ارائه خدمات به سایر صندوقهای بیمه ای می باشد که این عزیزان از طریق نظام ارجاع می توانند به خدمات تخصصی تر ارجاع پیدا نمایند و همانند سایر بیمه شدگان خدمات دریافت نمایند.
عباسی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات درمانی بیمه پایه سلامت تمامی مددجویان ساکن در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد به سازمان بیمه سلامت واگذار گردیده است.
وی افزود: با صدور دفترچه بیمه سلامت، تمامی خدمات بیمه پایه به مددجویان کمیته امداد و افراد تحت تکفل آنان که در صندوق سایر اقشار ثبت نام کرده اند ارائه می شود و این افراد از خدمات نظام سلامت در قالب نظام ارجاع بهره مند خواهند شد.
وی در پایان گفت : یکی از اولویت های مهم سازمان کاهش هزینه های درمانی به منظور کنترل و مدیریت است، از تمامی مددجویان درخواست داریم فقط از دفترچه بیمه در راستای نیاز بیماری استفاده کنند و از واگذار کردن دفاتر به افراد غیر، خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=50967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.