• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

صادرات و واردات در مرز ریمدان چابهار ساماندهی می شود

  • کد خبر : 57869
  • 19 خرداد 1398 - 8:24
اتفاقات خوبی در زمینه ساماندهی مرز ریمدان انجام شده و مردم عزیز در هفته‌های آینده خبرهای خوشی از فعال سازی این بازارچه خواهند شنید.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، علی زینی وند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، با بازدید از مرز ریمدان و طرح‌های مختلف در دست اجرای چابهار در جمع مردم و مسئولان اظهار داشت: بازارچه مرزی ریمدان نقش مهمی در توسعه این منطه دارد و باید تمام زیرساخت‌های آن آماده و جابجایی کالا و مسافر تسریع شود.
وی افزود: طرح‌های نیمه تمام چابهار در بخش‌های مختلف باید هر چه سریع‌تر تکمیل و بهره برداری شوند تا مردم از منفعت آنها استفاده کنند.
وی گفت: طرح‌های آبرسانی روستاهای دشتیاری، پلان و پیرسهراب، پروژه‌های کشاورزی و شیلاتی در صورت تکمیل علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال مردم موجب حل مشکلات دیرینه مردم این منطقه در زمینه آبرسانی می‌شوند.
زینی وند ادامه داد: پیگیری خوبی صورت گرفته و امیدواریم بخشی از مشکلات مردم چابهار در حوزه آبرسانی در سالجاری مرتفع و مردم بعد از سال‌ها انتظار از آب بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: در بارندگی‌ها آب خوبی در پشت سد زیردان جمع آوری شده است و می‌تواند مشکل آب کشاورزی و آشامیدنی پایین دست را مرتفع کند.
رحمدل بامری، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار نیز از حضور مسئولان مختلف و به ویژه معاون استاندار برای پیگیری مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: حضور مسئولان می‌تواند مشکل گشا و حلال بسیاری از گره‌ها شود، ۲۱ درصد مردم چابهار از آب آشامیدنی بهره مندند که امیدواریم با تکمیل پروژه‌های آبرسانی بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود.
وی افزود: اتفاقات خوبی در زمینه ساماندهی مرز ریمدان انجام شده و مردم عزیز در هفته‌های آینده خبرهای خوشی از فعال سازی این بازارچه خواهند شنید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=57869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.