• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

درگاه خدمات الکترونیک «شهروند» سازمان منطقه آزاد چابهار فعال شد

  • کد خبر : 68715
  • 25 تیر 1398 - 17:44
درگاه خدمات الکترونیک «شهروند» سازمان منطقه آزاد چابهار فعال شد
متقاضیان ساخت‌ و ساز می‌توانند فایل نقشه‌های ساختمانی خود را برای بررسی از طریق درگاه به مدیریت شهرسازی ارسال کنند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، گرشاسب خزائی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، اظهار داشت: درگاه خدمات الکترونیک «شهروند» سازمان منطقه آزاد چابهار به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و حفظ منزلت اجتماعی سرمایه‌گذاران، کاهش مراجعات حضوری و نیز حذف هزینه‌های غیرضروری درزمینه دریافت خدمات شهرسازی شامل دریافت پروانه کار، پایان کار، مجوز تعمیر و تخریب بنا و غیره  برای نخستین باز از زمان آغاز فعالیت این منطقه به آدرس http://es.cfzo.ir راه‌اندازی شده است.
وی افزود: متقاضیان ساخت‌ و ساز می‌توانند فایل نقشه‌های ساختمانی خود را برای بررسی از طریق درگاه به مدیریت شهرسازی ارسال کنند.
وی امکان ارسال گزارش‌های مختلف شامل گزارش‌های مرحله‌ای ساخت و تخلفات ساختمانی توسط مهندسان ناظر ساختمانی را از دیگر خدمات این درگاه برشمرد و گفت: ماموران پلیس ساختمان مدیریت شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی نیز با توجه به ساختار تعریف‌شده در درگاه، می‌توانند گزارش‌ بازدیدهای روزانه خود را ارسال کنند که این قابلیت‌ها، ضمن کاهش تخلفات ساختمانی، ارتقای کیفیت ساخت‌وسازها را نیز به دنبال خواهد داشت.
خزائی ادامه داد: برای ورود به درگاه و استفاده از خدمات آن، برای هر نفر (سرمایه‌گذار، مهندس ناظر و مأمور پلیس ساختمان) نام کاربری و رمز عبور اختصاصی توسط کارکنان مدیریت شهرسازی از طریق سامانه «شهرنگار» ایجاد و تحویل داده می‌شود.
وی تصریح کرد: روند رسیدگی به تمامی درخواست‌های ثبت‌شده از طریق درگاه با استفاده از کد رهگیری که توسط سامانه به متقاضی تحویل می‌شود قابل‌پیگیری است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=68715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.