• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

قیمت ماهی در چابهار نباید نسبت به سایر مناطق بیشتر باشد

  • کد خبر : 71289
  • 03 مرداد 1398 - 14:32
قیمت ماهی در چابهار نباید نسبت به سایر مناطق بیشتر باشد
میر: بر ساماندهی زیر ساخت‌های اولیه در محل اسکله‌ها و بازار فروش ماهی توسط اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان در اولین فرصت، ساماندهی قایق ها جهت صید و صیادی و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، علیرضا میر، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار، اظهار داشت: در خصوص رفع مشکلات تنظیم بازار با موضوع مهم قیمت و تامین ماهی مورد نیاز شهروندان تصمیمات خوبی اتخاذ شده و بزودی شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.
وی افزود: متاسفانه سالها شاهد عدم ساماندهی قایق های غیر مجاز و پیگیری مجوزهای مربوطه توسط اداره کل شیلات هستیم و این مشکل بزرگی است که باید هر چه سریعتر پیگیری و به نتیجه برسد.
وی گفت: جمع آوری ماهی صید شده در محل سوله عرضه ماهی به منظور تامین نیاز روزانه چابهار، مازاد بر نیاز مردم شهرستان با مجوز اداره دامپزشکی برای تامین سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان ارسال شود.
میر ادامه داد: نرخ روزانه قیمت ماهی علاوه بر اعلام به فرمانداری در فضای مجازی به اطلاع عموم مردم و شهروندان رسانده شود تا شاهد تخلف نباشیم.
وی نظارت کامل بر امورات جهت تنظیم بازار(ماهی فروشی ها)توسط اداره کل شیلات، اداره صمت، دامپزشکی ، بهداشت و اتحادیه را خواستار شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار بر نصب تابلوی الکترونیکی، اعلام نرخ و قیمت بصورت روزانه در سوله‌های عرضه ماهی توسط شیلات، تعاونی صید و صیادی و اداره صمت‌به شهروندان جهت شفاف سازی موضوع، جانمایی بازار روز ماهی فروشی توسط شورای و  شهرداری به منظور رقابت سالم تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=71289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.