• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

همایش گفتمان‌سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در چابهار برگزار شد

  • کد خبر : 81296
  • 26 مرداد 1398 - 18:10
همایش گفتمان‌سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در چابهار برگزار شد
جوانان بهترین بستر برای گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستند و سازمان‌های مردم نهاد جوانان با تالیفات مشترک دو مذهب و گردآوری خروجی مناسب از این همایش بزرگ با نظر علمای تشیع و تسنن اقدام کنند تا افق مناسبی در جهت وحدت اسلامی ترسیم شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، محمد مهدی تندگویان، معاون وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: اسلام کاملترین دین عالم است و در این دین کامل که به برادری، رحمت، عدالت و مبارزه با ظلم بشارت داده شده جای هیچ‌گونه اختلافی وجود ندارد.
وی افزود: جوانان بهترین بستر برای گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستند و سازمان‌های مردم نهاد جوانان با تالیفات مشترک دو مذهب و گردآوری خروجی مناسب از این همایش بزرگ با نظر علمای تشیع و تسنن اقدام کنند تا افق مناسبی در جهت وحدت اسلامی ترسیم شود.
وی گفت: فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات را در بین جوانان بسترسازی کنیم تا سن ازدواج کاهش پیدا کند، وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان دارد به همین منظور مدیران کل این وزارت خانه برای پیگیری و رفع موانع و مشکلات حوزه جوانان هر ماه یکبار به این استان پهناور سفر می‌کنند.
تندگویان ادامه داد: فعالیت‌های جهادی را نیاز مبرم استان سیستان و بلوچستان می باشد،بهترین خدمت بی منت فعالیت‌های جهادی است که با کمک خیرین کشوری همراه با تشکل‌های جوانان هم می‌توان به روستاییان کمک بزرگی کرد و هم در راستای وحدت اسلامی گام برداشت.
وی همچنین از حمایت جهادی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان در زمینه کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده که خود نشان از وحدت بی نظیر در بین مردم ایران است تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=81296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.