• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

۵۹ هزار بسته آموزشی بین مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان توزیع شد

  • کد خبر : 93367
  • 01 مهر 1398 - 11:17
۵۹ هزار بسته آموزشی بین مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان توزیع شد
در آستانه سال تحصیلی جدید مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روز‌های هفتم و هشتم شهریور برگزار شد تا دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات اولیه از تحصیل و فراگیری علم و دانش محروم نشود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، محمود میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: هزار عدد کیف و ۵۸ هزار بسته آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید به همت خیران و حامیان نیکوکار بین دانش‌آموزان ایتام زیر پوشش این نهاد توزیع شد.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و به تبع آن قدرت کم خرید نوشت‌افزار و پوشاک توسط قشر ضعیف جامعه نیکوکارانی که امکان مساعدت و تمکن مالی برایشان وجود دارد در جهت تامین نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک یاریگر کمیته امداد امام (ره) سیستان و بلوچستان باشند.
وی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روز‌های هفتم و هشتم شهریور برگزار شد تا دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات اولیه از تحصیل و فراگیری علم و دانش محروم نشود.
میرامامی ادامه داد: مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه‌ها دهم مهر با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» در مدارس برخوردار سراسر این استان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این مرحله با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و حامیان برنامه‌ریزی شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=93367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.