• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13

نواقص کارت سوخت سیستان و بلوچستان در دست بررسی است

  • کد خبر : 93370
  • 01 مهر 1398 - 11:35
نواقص کارت سوخت سیستان و بلوچستان در دست بررسی است
در این استان بیشتر موضوع قاچاق سوخت مطرح است که در این راستا طرح کدینگ کارت‌های سوخت نقش بسزایی در پیشگیری از قاچاق سوخت داشته است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طرح کدینگ کارت سوخت اگرچه مورد نارضایتی برخی از افراد شده اما از اینکه مانند سابق بدون نظم و برنامه‌ریزی سوخت ارائه می‌شد و زمینه برای سودجویان فراهم بود، شرایط فعلی بهتر است.
وی افزود: در این استان بیشتر موضوع قاچاق سوخت مطرح است که در این راستا طرح کدینگ کارت‌های سوخت نقش بسزایی در پیشگیری از قاچاق سوخت داشته است.
وی گفت: باید با برنامه‌ریزی، کار کارشناسی و تکیه بر آمار و اطلاعات مستند، با قاچاق در زمینه‌های مختلف از جمله قاچاق سوخت مقابله شود از این رو مسئولان دستگاه‌های مختلف سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از تخلفات احتمالی نیاز به نظارت و دقت بیشتر در حوزه فعالیت خود دارند.
موهبتی ادامه داد: لازم است سیستم‌های کنترلی بر روی لنج ها نصب و میزان مصرف سوخت‌شان ارزیابی شود چون بخش عمده‌ای از سوخت مورد نیاز سیستان و بلوچستان از طریق حمل و نقل دریایی و کشتی به این استان وارد می‌شود که این امر از رفت و آمد ناوگان جاده‌ای و تبعات منفی آن در جاده‌ها می‌کاهد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=93370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.