• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
12

اهدای آب معدنی ایران کولا به مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 131744
  • 10 فروردین 1399 - 12:30
اهدای آب معدنی ایران کولا به مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان- ریگی گفت: با این کار شاید ما توانسته باشیم در حد توان خود مانع از شیوع این ویروس کشنده باشیم و در شهرهای ایرانشهر، زابل، زاهدان و چابهار توزیع آب معدنی را در برنامه کاری خود داریم.

شهرام ریگی حسین آبادی مدیر عامل کارخانه ایران کولا، ضمن تبریک سال نو از عموم مردم جهت رعایت موارد بهداشتی تا نابودی کامل بیماری کرونا دعوت کردند و  اظهارداشت: کارخانه ایران کولا تصمیم دارد بزودی فعالیت جدیدی را آغاز کند، باتوجه به شرایط موجود یکی از دلایلی که باعث می شود ویروس کرونا تاثیر کمتری در بدن داشته باشدنوشیدن اب و مایعات است.

وی افزود: کارخانه ایران کولا یکی از محصولات خود را که آب معدنی است در نظر داریم تا این محصول تولیدی خود را که به کمک موسسات خیریه در مناطقی که کمبود آب شرب دارند ،اهدا کنیم و بخشی از آن را به علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر اهدا میکنیم تا در بیمارستانها بین کادر درمانی توزیع شود.

وی گفت: هدف از انجام این کار ایجاد اگاهی بین مردم است تا اطلاعات و اگاهی مردم نسبت به این موضوع بیشتر شود.

مدیر عامل کارخانه ایران کولا ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات بزرگی که در استان با آن روبرو هستیم این هست که بسیاری از مناطق از آب شرب بهداشتی و مناسب برخورد دار نیستند و باتوجه به سیل اخیر در جنوب استان بسیاری از این مناطق بابت آب اشامیدنی با مشکل رو برو بوده اند و ما تلاش میکنیم با گفتمان از موسسات خیریه که پای کار هستند تا آب معدنی بین مردم در مناطق توزیع کنند.

ریگی تصریح کرد: با این کار شاید ما توانسته باشیم در حد توان خود مانع از شیوع این ویروس کشنده باشیم و در شهرهای ایرانشهر، زابل، زاهدان و چابهار توزیع آب معدنی را در برنامه کاری خود داریم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=131744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.