• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
9

گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با رژه موتوری در چابهار برگزار شد

  • کد خبر : 133911
  • 03 خرداد 1399 - 23:57
گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با رژه موتوری در چابهار برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان- سرهنگ پور احمدیان گفت: با توجه به اینکه امکان تجمع برادران بسیجی با شیوع ویروس کرونا امکان پذیر نبود با برگزاری رژه موتوری در شهرستان چابهار روز سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر به دست رزمندگان دلاور و غیور میهن اسلامی گرامی داشته شد.

سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان فرمانده سپاه شهرستان چابهار اظهار داشت: روز آزادسازی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از استقامت و پیروزی ملت، در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز سوم خرداد یادآور خاطرات رزمندگان اسلام در سال ۱۳۶۱ زمانی که عراقی ها خرمشهر را به عنوان دژی مستحکم برای خودشان قلمداد میکردند و از نگهداری این شهر طوری اطمینان داشتند که اعلام کرده بودند اگر ایرانیان بتوانند شهر خرمشهر را آزاد کنند کلید بصره را به ایرانیان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: رزمندگان اسلام توانستند با کمترین امکانات خرمشهر را از تصرف عراق که با تمام تجهیزات خودش در این شهر حضور داشت و حتی در بیابان های این شهر موانع کار گذاشته بود تا چتر بازان ما نتوانند پیاده شوند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: رزمندگان اسلام با ایمان و با رهبری حضرت امام موفق شدند این شهر تصرف شده به دست دشمن را آزاد کنند و به همه دنیا ثابت کنند که ایران و رزمندگان اسلام بالاتر از تمام امکانات و تجهیزات دنیا هستند.

سرهنگ پوراحمدیان تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان تجمع برادران بسیجی با شیوع ویروس کرونا امکان پذیر نبود با برگزاری رژه موتوری در شهرستان چابهار روز سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر به دست رزمندگان دلاور و غیور میهن اسلامی گرامی داشته شد.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=133911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.