• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5

نیازی به مراجعه حضوری شهروندان زاهدانی جهت ثبت نام نفت سفید نیست

  • کد خبر : 137631
  • 21 خرداد 1399 - 13:17
نیازی به مراجعه حضوری شهروندان زاهدانی جهت ثبت نام نفت سفید نیست
هاتف سیستان و بلوچستان- وزارتی گفت: بنرهایی در این زمینه نصب و در آن اعلام شده که مردم با مراجعه به سایت می‌توانند کارهای خود را انجام داده و حتی بروشورهایی جهت راهنمایی به آنان داده می‌شود.

محسن وزارتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: با توجه به امکان دسترسی کاربران جهت ویرایش اطلاعات کارت بانکی و کدپستی در سامانه newtejartasan.niopdc.ir نیاز به مراجعه حضوری به نواحی این شرکت نیست و سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به سایت مذکور ثبت نام کنند.

وی افزود: تنها خانوارهای جدید که قبلا کالابرگ نداشتند می‌توانند با رعایت الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان مراجعه و با ارائه مدارک ثبت نام کنند.

وی گفت: بنرهایی در این زمینه نصب و در آن اعلام شده که مردم با مراجعه به سایت می‌توانند کارهای خود را انجام داده و حتی بروشورهایی جهت راهنمایی به آنان داده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: شهروندان از طریق گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند وارد سایت شوند و یا به کافی نت‌های سطح شهر مراجعه و اطلاعات خود را ثبت و بعد از سه تا چهار روز اطلاعات تایید می شود که می‌توانند به فروشندگی‌ها مراجعه و نفت خود را دریافت کنند.

وزارتی تصریح کرد: ظرفیت مخازن نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان و تمام فروشندگی‌ها تکمیل است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=137631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.