• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان اعلام شد

  • کد خبر : 139522
  • 02 تیر 1399 - 13:01
نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان ،با مشارکت بیش از ٨٨درصد اعضا،اعلام شد.

حسین مسگرانیمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان با مشارکت بیش از ٨٨ درصد اعضا در سلامت و با نظارت کمیته برگزاری انتخابات در استان برگزار شد.

وی افزود: به ترتیب ملوک زورقی براهویی، محمد هادی غلامحسین طهرانی مقدم، میلاد میرکمالی، مینا ریگی، عبدالحمید الهامی فر، محمود براهویی نژاد و شیبا سرگزی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

وی گفت: اعضای علی البدل هیئت مدیره نیز به ترتیب مدیر مسئول، خبرنگار، نمایندگی روزنامه های سراسری و نمایندگی خبرگزاری ها لیلا قاینی، اکبر نوری، حیدرعلی حسینی قلعه نو، محمد شکوهی فر و آرشام هنرکار آشنا هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این انتخابات نجمه خسرو پرست و مرضیه نژاد بندانی به عنوان بازرس اصلی و شبنم پودینه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

مسگرانی تصریح کرد: این انتخابات بر اساس آیین نامه خانه مطبوعات و مواد مرتبط با نحوه برگزاری انتخابات بوده است که پس از اعلام اسامی کاندیدها و شرکت کنندگان توسط خانه مطبوعات و بررسی و نظارت این اداره کل و بررسی و نظارت عالی اداره کل مطبوعات داخلی و هیئت رئیسه سنی و ناظرین تائید شده صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=139522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.