• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد

  • کد خبر : 143846
  • 22 تیر 1399 - 15:24
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد

هاتف سیستان و بلوچستان- داوود شهرکی در حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب خطاب به داوود شهرکی آمده است: انتظار است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه‌های روز آمد، بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و ساماندهی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام شود.

ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقا دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکل‌های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقا نظام مهندسی صنعتی و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری مورد تاکید است.

بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تخصصی غیردولتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نظارت موثر بر فعالیت‌های اقتصادی دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

امید است با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام در جهت ایفای وظایف اقدام شود.

توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج ) از خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی ست داوود شهرکی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و معاونت امور معادن سازمان صمت سیستان و بلوچستان را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=143846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.