• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
10

گرامیداشت هفته وحدت و روز دانش آموز در شهرستان چابهار برگزار شد

  • کد خبر : 146854
  • 15 آبان 1399 - 0:01
گرامیداشت هفته وحدت و روز دانش آموز در شهرستان چابهار برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان- همزمان با فرارسیدن هفته و وحدت و روز دانش آموز برنامه های محوری گرامیداشت این دو مناسبت در دبستان کشتیرانی7 شهرستان چابهار با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی اجرا شد.

احمدعلی سرحدی مدیریت فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان چابهار اظهار داشت: پیامبر اسلام منادی وحدت و برادری در بین مسلمانان و سایر ادیان الهی بوده است و این باید الگو و سرمشقی برای تمام مسلمین جهان باشد تا از ایجاد تفرقه و دودستگی در بین مسلمانان جلوگیری نماید.

وی افزود: در اوایل انقلاب استکبار فکر می کرد از طریق ایجاد تفکر لیبرال دموکراسی به انقلاب نفوذ کند اما دانشجویان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی و تقدیم ۳۶ هزار دانشجو و دانش آموز، باعث شدند که هیبت آمریکا شکسته شود.

وی گفت: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دبستان پسرانه کشتیرانی ۷ شهرستان چابهار برنامه های محوری و متنوعی مرتبط این مناسبت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیریت فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان چابهار ادامه داد: برنامه های همچون شعار مرگ بر آمریکا و به آتش کشیدن پرچم اسکتبار جهانی، مولودی خوانی، برپایی نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان، محفل انس با قرآن کریم از عناوین برنامه های گرامیداشت هفته وحدت و روز دانش آموز در این شهرستان بودند.

سرحدی تصریح کرد: در حاشیه اجرای این برنامه ها آزمایشگاه درسی با تجهیزات کامل دبستان نیز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از دانش آموزان برتر آموزشی، تربیتی که با نظرسنجی از معلمان مربوطه و بررسی سوابق تحصیلی، انضباطی آنان و ۵ نفر از حافظان قرآن کریم تقدیر بعمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.