• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

۸ محله ایرانشهر در طرح بازآفرینی شهری قرار دارند

  • کد خبر : 146925
  • 21 آبان 1399 - 14:59
۸ محله ایرانشهر در طرح بازآفرینی شهری قرار دارند
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هشت محله‌ کمتر توسعه یافته در سطح شهر ایرانشهر به مساحت ۶۹۴ هکتار با جمعیتی افزون‌بر ۳۵ هزار نفر جزو محلات هدف بازآفرینی شهری قرار دارد.

حمزه امیریانمدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تعداد ۶۹ ردیف پروژه به ارزش ۸۴۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی، آموزشی، ساماندهی معابر، ورزشی و فنی و حرفه‌ای تا پایان سال ۹۸ در سطح این محلات تعریف شده که تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و بقیه با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال اجراست.

وی افزود: برای سالجاری ۱۹ ردیف پروژه بازآفرینی شهری در حوزه‌های مختلف به ارزش ۶۴۰ میلیارد ریال برای شهر ایرانشهر تعریف شده که از این تعداد، ۱۰ ردیف پروژه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری راه و شهرسازی جنوب استان برای تجهیز پروژه‌ها و کاهش آلام ساکنان محلات هدف در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تا پایان سال ۹۸ افزون‌بر ۷۰۰ تن قیر در اختیار شهرداری ایرانشهر جهت انجام عملیات آسفالت معابر محلات هدف ستاد بازآفرینی شهری قرار داده شده که سعی خواهد شد در آینده این مقدار افزایش یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تسریع در اتمام پروژه‌ها بویژه پروژه‌های شاخص از جمله آسفالت معابر، جاده سلامت، کوهستان پارک و سینما امید ایرانشهر تأکید ویژه‌ای شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.