• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

بهره برداری از مجهز ترین مرکز خدمات تخصصی جراحی سیستان وبلوچستان در دهه فجر

  • کد خبر : 147416
  • 14 بهمن 1399 - 10:59
بهره برداری از مجهز ترین مرکز خدمات تخصصی جراحی سیستان وبلوچستان در دهه فجر
هاتف سیستان و بلوچستان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اتاق عمل جدید بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان بعنوان یکی از استاندارد ترین و مجهز ترین مراکز خدمات تخصصی جراحی در استان به همراه ۲۸ پروژه بزرگ و کوچک در دهه فجر در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری  با بیان این مطلب که با راه اندازی اتاق عمل جدید بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان خدمات جراحی تخصصی در استان توسعه خواهد یافت خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان دارای ۸ اتاق جراحی با قابلیت پذیرش ۱۳ بیمار همزمان است که در فضایی با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع بازسازی و بروزترین و استاندارد ترین تجهیزات در آن نصب و آماده بهره برداری است و به زودی به منظور رفاه حال بیماران و مردم به چرخه خدمات تخصصی اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بعنوان بزرگترین مرکز ترومای استان است و سابقه دیرینه ای در ارائه خدمات به بیماران تصادفی و مجروحان حوادث مختلف دارد، لذا دارا بودن مرکز خدمات تخصصی جراحی مجهز باهدف تسریع در عمل های فوری و اضطراری از ضروری ترین اقدامات حوزه سلامت بود که به لطف خدا این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال به سرانجام بهره برداری رسیده است.

وی گفت: علاوه بر اتاق عمل جدید بیمارستان بخش ترخیص، کتابخانه، پذیرش و ساختمان امور اداری از پروژه های قابل افتتاح ایام دهه فجر در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان خواهد بود.

هاشمی شهری تصریح کرد: ۲۸ پروژه بزرگ و کوچک شامل ۲ بیمارستان، پایگاههای اورژانس، مراکز جامع سلامت و بخش های درمانی حوزه سلامت استان در ۲۲ بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید که قطعا تاثیر بسزایی در ارائه خدمات سلامت و توسعه برنامه های سلامت در استان خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.