• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

پل نهراب در بزرگراه زابل – زاهدان تا مهرماه تکمیل می شود

  • کد خبر : 148522
  • 22 تیر 1400 - 17:25
پل نهراب در بزرگراه زابل – زاهدان تا مهرماه تکمیل می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: خرید عرشه فلزی برای پل نهراب سیستان انجام شده و جهت جابجایی اقدامات لازم صورت گرفته و طی روزهای آینده، با رسیدن آن عملیات اجرایی این پل آغاز وتا مهرماه به بهره برداری می رسد.

عباسعلی ارجمندی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با اشاره به اینکه پل نهراب در کیلومتر ۴ بزرگراه زابل – زاهدان قرار دارد، اظهار داشت: عملیات اجرایی این پل به علت کمبود اعتبار به اتمام نرسیده بود و این مسئله موجب شده بود که بهره برداری کامل از قطعه یک این بزرگراه که به طول ۳۲ کیلومتر اجرا شده، مقدور نباشد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به نشست پل فلزی قدیمی، اتمام و بهره برداری از پل اهمیت ویژه ای یافته و لازم بود جهت جلوگیری از مشکلات ترافیکی و حوادث احتمالی ناشی از نشست و مشکل سازه ای پل قدیمی، هر چه سریع تر تکمیل و بهره برداری شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن تقدیر از همراهی اداره کل راه و شهرسازی، ادامه داد: روز گذشته عملیات بارگیری عرشه فلزی جدید این پل از کارخانه آغاز شده و در روزهای آتی با رسیدن به محل، عملیات اجرایی تسریع خواهد شد و طبق برنامه زمانبندی ان شاء الله در مهرماه این پل به بهره برداری می رسد.

ارجمندی تصریح کرد: این پل با ۸ دهانه ۲۴ متری با تیرهای فلزی و شمع در جا و به طول ۱۹۲ متر است و برای خرید آن مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.