• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
7

رقابت رسانه‌ای «واجب فراموش‌شده» درسیستان وبلوچستان برگزار می شود

  • کد خبر : 148667
  • 11 مرداد 1400 - 13:33
رقابت رسانه‌ای «واجب فراموش‌شده» درسیستان وبلوچستان برگزار می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین دوره پیاپی رقابت عکاسی و رسانه‌ای «واجب فراموش شده» در این استان خبر داد.

سیدمجتبی طباطبایی‌زاده معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال برای دومین دوره متوالی در دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر که از ابتدای محرم الحرام آغاز می‌شود رقابت ویژه‌ای در ۲ بخش رسانه‌ای و عکاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت با محوریت فریضتین و شیوه‌های مؤثر ترویج این واجب فراموش شده در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در ۲ بخش خبر و گزارش، تیتر، یادداشت، سرمقاله و همچنین عکس، پوستر، کلیپ‌های کوتاه ویدئویی (موبایلی و حرفه‌ای) تهیه و از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره تلفن (۰۹۰۱۸۱۳۷۲۱۹) ارسال کنند.

معاون مهندسی فرهنگی و افکار عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد در زاهدان به آدرس تقاطع خیابان شهید کفعمی و امام‌خمینی (ره) آثار خود را تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۱۶ مرداد ماه سال جاری است، بیان کرد: آثار ارسالی باید با محتوای امر به معروف و نهی از منکر باشد و انتخاب سوژه و نوع قالب نیز برای شرکت کنندگان آزاد است و هر فرد می‌تواند سه اثر به این رقابت ارسال کند و در پایان نیز پس از داوری به منتخبان در دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر، لوح تقدیر و هدایایی اهدا می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.