• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

چادران کنارک به نماد امید آفرینی و اعتماد سازی تبدیل می شود

  • کد خبر : 148980
  • 31 شهریور 1400 - 19:41
چادران کنارک به نماد امید آفرینی و اعتماد سازی تبدیل می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان کنارک گفت: پروژه های باز آفرینی شهری در توسعه شهرستان تاثیر گذار است و حاشیه نشینی معضلی در شهرستان کنارک بوده که با هدف پایان حاشیه نشینی در شهرستان با جدیت در حال اجراست .

حمید الدین یوسفی فرماندار شهرستان کنارک اظهار داشت: با هدف پایان حاشیه نشینی در محله چادران تصمیمات جمعی گرفته شده و با حمایت ها و پیگیری های صورت پذیرفته و رفع موانع ، چادران به نماد امید آفرینی و اعتماد سازی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: ۹فضای آموزشی درسطح شهرستان در حال احداث است و در شهر کنارک باتوجه به تراکم بالای جمعیت، سهم در حوزه های باز آفرینی ۳پروژه مدرسه است که یک مدرسه تنها نیاز به محوطه سازی دارد و مدرسه جنب مسجد امام حسن (ع) و مدرسه کنار بیمارستان نیرو دریایی تنها فوندانسیون انجام شده که مجموع سه مدرسه ۴۶کلاس درس می باشد که بالغ بر نیمی از فضا های آموزشی در شهر را به خود اختصاص داده است .

فرماندار شهرستان کنارک ادامه داد:  ایجاد سیستم دفع فاضلاب شهری را از جمله اولویت های شهر کنارک می باشد و با عنایت به اینکه شیب شهر منفی است و شرایط نگران کننده ای را در زمان های مختلف بویژه بارندگی ایجاد می کند، موضوع فاضلاب شهری نیاز به اعتبار خاص دارد که این موضوع باید مورد توجه دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

یوسفی گفت: در زمینه ی باز آفرینی شهری اقداماتی که صورت گرفته با ۳۰ درصد اعتبارات بوده و از آنجاییکه شهر کنارک دارای شاخص های بسیار از جمله قرار گرفتن در سواحل مکران و گردشگری است، بستر مناسبی ایجاد تا شهری توسعه یافته همراه استاندارد های شهرسازی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.