• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

دریای چابهار مواج و احتمال خسارت جدی به صیادان و کشاورزان وجود دارد

  • کد خبر : 152482
  • 27 تیر 1401 - 12:11
دریای چابهار مواج و احتمال خسارت جدی به صیادان و کشاورزان وجود دارد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: هشدار سطح نارنجی توسط هواشناسی صادر شده و از امروز دوشنبه ناپایداری جوی و ورود سامانه بارشی همراه با رگبار، رعد و برق و احتمال خسارت جدی به کشاورزان و صیادان منطقه وجود دارد.

جواد سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار اظهار داشت: براساس پیش بینی ها شاهد تند باد لحظه ای و احتمال بارش تگرگ و صاعقه و سیلابی شدن ناگهانی و موقتی مسیل ها و باد شدید خواهیم بود لذا ضرورت دارد شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای صادره مربوطه در زمان فعالیت سامانه بارشی و طوفان از اطراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند.

وی افزود: همچنین از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در این مدت در تردد جاده‌ای با احتیاط کامل رفتار و از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه و مخازن آب و شنا کردن در این مکان ها بشدت خودداری شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: کشاورزان هم تمهیدات لازم را در صورت سیلاب رودخانه تدارک ببیند تا از خسارت احتمالی جلوگیری شود و همچنین صیادان نیز به رعایت نکات ایمنی صادره توسط اداره کل شیلات اهتمام و از دریاروی پرهیز کنند.

سپاهی گفت: اعضای ستاد بحران، بخشداران و دهیاران ضمن آمادگی کامل تا خروج سامانه جوی در محل حوزه استحفاظی حضور داشته باشند و به اطلاعیه های ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان چابهار توجه کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.