• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5
گرامیداشت هفته دولت؛

۵۶ طرح در چابهار آماده افتتاح و کلنگ زنی است

  • کد خبر : 152893
  • 03 شهریور 1401 - 12:22
۵۶ طرح در چابهار آماده افتتاح و کلنگ زنی است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: ۵۶ طرح با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

جواد سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار اظهار داشت: هفته دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر است و همه مسئولان با الگوپذیری از این ۲ شهید بزرگوار، خدمتگزاری به مردم و توسعه عدالت در جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: ویژه برنامه های متنوع دیگری گرامیداشت هفته دولت در چابهار برنامه ریزی شده که از جمله آنها دیدار با امامان جمعه تشیع و تسنن، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری جلسات دیدارهای مردمی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان است.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند، بیان کرد: شهیدان رجائی و باهنر پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند تا امروز در گذر زمان، به دست آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی، بیشتر از پیش در اهتزاز باشد.

سپاهی گفت: هفته‌ دولت فرصت خوبی است برای ارائه دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف و همچنین برای تجلیل و بازخوانی نقش و وظایف دولت‌ مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.