• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

باید از ظرفیت ریش سفیدان جهت اصالت فاقدین شناسنامه استفاده کرد

  • کد خبر : 156947
  • 01 خرداد 1402 - 19:17
باید از ظرفیت ریش سفیدان جهت اصالت فاقدین شناسنامه استفاده کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص ثبت احوال در جبهه‌های مختلفی از سیاسی و امنیتی در حال خدمت رسانی هستند و در این راه شهید داده اند و این امر نشان از حساسیت ثبت احوال استان دارد.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان اظهار داشت: معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری از نزدیک با همکاران ثبت احوال استان در حوزه‌های مختلف در خصوص فاقدین شناسنامه در شورا‌های تامین و مباحث جمعیتی در ارتباط است و دغدغه‌ها و تلاش‌های مدیران و کارکنان ثبت احوال را در این رابطه از نزدیک لمس کرده است.

وی افزود: اسناد ثبت احوال سند رسمی و هویت ملی ماست و باید با حساسیت و جدیت در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم تا افراد غیر به این اسناد دسترسی پیدا نکنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: موضوع فاقدین شناسنامه با جدیت و حساسیت در حال پیگیری است و جلسات مختلفی در سطح کشوری و استانی برگزار گردیده، اما باید ریشه موضوع فاقدین شناسنامه به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان جهت اصالت این افراد و شناسایی و ایرانی بودن آن‌ ها استفاده گردد.

شریفی با تقدیر از عملکرد دهمرده مدیر سابق ثبت احوال استان گفت: ثبت احوال یکی از دستگاه‌های فعال در استان است و کارکنان ثبت احوال در صف خدمات رسانی و پاسخگویی به مراجعین هستند و خدمات خوبی به مراجعین ارائه کرده اند و امید است با مدیریت جدید نیز با همت و تلاش و کار جهادی بتواند خدمات بهتری به مراجعین ارائه نماید.

نصراله معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان ثبت احوال کشور نیز در این جلسه اظهار داشت: عملکرد ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان نشان از همکاری و پویایی نیرو‌های انسانی دارد و عملکرد دوران مدیریت آقای دهمرده رضایت بخش بوده و امید است با تغییرات صورت گرفته با تلاش بیشتر در جهت اهداف سازمان و ارائه خدمات بهتر به مراجعین قدم برداریم.

وی افزود: هدف از انتخاب نیرو‌های جوان، پویایی و تلاش بیشتر است تا با اقدامات جهادگونه و بهره گیری از ظرفیت‌های استان و مردمداری خدمات مناسبی به مراجعین انجام شود.

معاون توسعه و مدیریت سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: ما به دنبال شیرینی کام مردم هستیم و باید به گونه‌ای عمل نماییم تا رضایت حداکثری ارباب رجوع‌ها را کسب کنیم و در راستای اهداف سازمان به سمت هوشمند سازی قدم برداریم.

نصراله گفت: ایجاد ساز و کار ارزیابی عملکرد کارکنان و تحول در تمامی زمینه‌ها از انتظارات سازمان ثبت احوال کشور و از مدیر کل جدید است تا نیروی انسانی پویا و آموزش دیده و کارآمد پرورش دهیم.

وی تصریح کرد: نگاه مدیریتی مناسب در استان و واگذاری صحیح ماموریت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و اهداف و ماموریت‌ها به روش مناسب منتقل گردد.

علی رحمتی سرپرست جدید اداره کل ثبت احوال استان نیز اظهار داشت: این توفیق بزرگ است که خدمت در استان سیستان و بلوچستان نصیب بنده شده و جز با کار جهادی و همکاری مسئولین و همکاران نخواهیم توانست به اهداف سازمانی دست یابیم.

وی افزود: امید است در سایه وحدت و همگرایی و کار جهادی در استان، بتوانیم گام‌های موثری در استان برداریم.

در پایان این جلسه از زحمات رضا راحت دهمرده تقدیر و علی رحمتی به عنوان سرپرست جدید اداره کل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.