• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

بمناسبت هفته دولت، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در حاشیه شهر زاهدان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 159140
  • 05 شهریور 1402 - 18:31
بمناسبت هفته دولت، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در حاشیه شهر زاهدان به بهره‌برداری رسید
هاتف سیستان و بلوچستان - به مناسبت هفته دولت، آرزوی دیرینه مردم شهرک دامداران زاهدان با افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به واقعیت پیوست.

در روز چهارم از هفته دولت، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرک شهید بهشتی (دامداران زاهدان) با حضور دکتر عرب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دکتر عباس شیبک، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، هیئت همراه، معاون فرماندار زاهدان، بخشدار، مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرک شهید بهشتی (دامداران زاهدان) به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان زاهدان به شکل مشارکتی بین اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری ایجاد شد. این زمین چمن با مساحتی بالغ بر ۱۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه‌برداری حدود ۱۲ میلیارد ریال از منابع ملی/استانی به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، بیش از ۱۲۰۰ نفر از ۶۰۰ خانوار از این تسهیلات ورزشی بهره‌مند خواهند شد. این اقدام این امکان را برای علاقه‌مندان به فوتبال فراهم می‌کند تا مسابقات مختلف ورزشی را در این محیط برگزار کنند.

لازم به ذکر است که با توجه به حمایت‌های دولت مردمی و انقلابی، به مناسبت هفته دولت، ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار کلی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در سراسر استان به بهره‌برداری رسیده و افتتاح شده‌اند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.