• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

افتتاح و گلنگ زنی ۱۳ میلیارد تومان پروژه گرامیداشت دولت در بخش پلان چابهار

  • کد خبر : 159174
  • 06 شهریور 1402 - 10:11
افتتاح و گلنگ زنی ۱۳ میلیارد تومان پروژه گرامیداشت دولت در بخش پلان چابهار
هاتف سیستان و بلوچستان: بخشدار پلان از توابع چابهار گفت: 13 میلیارد تومان پروژه گرامیداشت دولت در بخش پلان چابهار افتتاح و گلنگ‌زنی شد.

اسماعیل درتاج در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اجرایی طرح آسفالت معابر با ۳۲ میلیارد ریال، توسعه برق روستای ۲۱ میلیارد ریال، جدول گذاری معابر با هشت میلیارد ریال، احداث پارک کودک با  ۹ میلیارد ریال، کلنگ زنی میدان با ۳۵ میلیارد ریال،  پیاده روسازی معابر شهر پلان ۱۴ میلیارد ریال، اجرای طرح هادی روستایی بلوچی پایین ۳۱ میلیارد ریال و احداث راه های روستایی با ۴۳ میلیارد ریال میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده در بخش پلان است.

وی افزود: آسفالت جاده آنتنی روستای ماندیرو با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر انجام شد و بیش از یگ هزار و ۵۰۰ نفر از راه آسفالته بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه برای پروژه طرح هادی روستای بلوچی پایین با حجم ۱۰ هزارمترمربع آسفالت ۹۵ خانوار با ۴۳۵ نفر بهره مند شدند که رضایتمندی خوبی داشت، گفت: خدمات دولت در بخش پلان نمود خوبی داشته و در سالهای اخیر فعالیت ها چشمگیر و قابل تحسین است.

بخشدار پلان از حضور فرماندار ویژه شهرستان چابهار، اعضای شورای اداری، شورای اسلامی بخش، ریش سفیدان و معتمدان در مراسم افتتاح و بهره برداری هشت طرح عمرانی تشکر و قدردانی کرد.

درتاج گفت: شتاب آهنگ توسعه و آبادانی در بخش محروم پلان در همجوار سواحل مکران با افتتاح چندین طرح عمرانی، ورزشی، راه‌سازی، برقرسانی، آموزشی و خدماتی توسط دولت سیزدهم همراه بوده و نوید دهنده آینده‌ای درخشان برای مردمان این سرزمین است.

وی ادامه داد: توسعه و عمران و آبادانی روستاها بستگی به توجه دولت دارد که در این زمینه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با نگاه محرومیت زدایی و عدالت محوری در حوزه آسفالت راه‌های روستایی بخش پلان تلاش زیادی شده و شاخص دسترسی مردم به راه آسفالته افزایش چشمگیری یافته است.

وی بیان کرد: بخش پلان با ۱۱۶ روستا، ۹۸ روستای دارای دهیاری و ۱۰۷ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای شورای اسلامی، ۳۵ هزار نفر جمعیت و هشت هزار و ۷۵۰ خانوار و مرکز بخش آن ۲ هزار و ۴۵۰ نفر جمعیت دارد و در فاصله ۷۶ کیلومتری شهر چابهار واقع شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.