• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

کشتی‌ گیر سیستان و بلوچستان به رقابت قهرمانی قرقیزستان اعزام شد

  • کد خبر : 159366
  • 11 شهریور 1402 - 16:05
کشتی‌ گیر سیستان و بلوچستان به رقابت قهرمانی قرقیزستان اعزام شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیات ورزش ناشنوایان سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش ناشنوایان استان یک کشتی‌گیر به رقابت قهرمانی کشتی فرنگی جوانان جهان در قرقیزستان اعزام شد.

مجتبی شجاعی رئیس هیات ورزش ناشنوایان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مهدی بزی کشتی‌ گیر شایسته و ۱۷ ساله تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ناشنوایان در وزن ۵۵ کیلوگرم به رقابت قهرمانی جهان در کشور قرقیزستان به مربیگری مسلم شیرزاد اعزام شد.

وی افزود: این کشتی‌گیر از یکشنبه ۱۲ شهریورماه پس از وزن کشی با حریفان خود به مبارزه خواهد پرداخت.

رئیس هیات ورزش ناشنوایان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اولین اعزام ورزشکاری ناشنوا از استان به رقابت جهانی است که امیدوار هستیم با برنامه ریزی خوب صورت گرفته توسط هیات ناشنوایان و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشوری شاهد افزایش تعداد ورزشکاران و پرورش قهرمانان ملی و بین المللی بیشتری باشیم.

شجاعی گفت: طارق رییسی بازیکن تیم ناشنوایان سیستان و بلوچستان و اهل لاشار، نیز جهت رقابت آبان ماه امسال قهرمانی فوتسال جهان در برزیل به ۲ دوره اردوی تیم ملی دعوت و در اردو‌ها حضور داشته و امیدواریم به درخشش خود ادامه دهد و در آبان ماه شاهد درخشش وی در برزیل باشیم.

وی تصریح کرد: هیات ناشنوایان استان در ارزیابی عملکرد فدراسیون با ۱۵ رتبه صعود از رتبه ۳۰ کشوری به رتبه ۱۵ کشور ارتقا یافته و انشاله این رشد با برنامه ریزی بیشتر ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=159366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.