• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
استاندار سیستان و بلوچستان:

مقام معظم رهبری‌ نگاه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان دارد

  • کد خبر : 160302
  • 07 مهر 1402 - 11:58
مقام معظم رهبری‌  نگاه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان دارد

هاتف سیستان و بلوچستان – استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای برای توسعه و حل مسائل استان سیستان و بلوچستان دارند.

محمد کرمی در نشست با تعدادی از مدیران قرارگاه خاتم الانبیا با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در توسعه و پیشرفت استان در زمینه‌های راه آهن، گازرسانی، جاده‌سازی و بحث انتقال آب با روحیه جهادی و تلاش‌های شبانه روزی اقدام می نمایند که این اقدامات و تلاشها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای موضوع انتقال آب بیان داشت: در این راستا موافقت صریح رئیس جمهور و ابلاغ دستورالعمل ها و تامین اعتبارات انجام شد‌ه است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در زمینه توسعه تجارت در استان با توجه به ارتباطات صورت گرفته با کشورهای همسایه و اقدامات انجام شده مشکلی وجود ندارد، لذا اکنون باید با سرعت کارها پیگیری شود.

کرمی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار تاکید کرد: اگر در انجام کارها یا هر مسئله‌ای دیگری مشکلی وجود داشت، حتما اطلاع داده شود تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت این استان برای مقام معظم رهبری در سفر ایشان به استان سیستان و بلوچستان در سال ۸۱ که یک هفته طول کشیده اهم تصمیمات این سفر ۱۱ محور و چندین فصل داشته که همه مسائل فرهنگی، اقتصادی، آب، ارتباط با همسایگان و… با دقت مطرح گردیده است.

وی تصریح کرد: دولت نیز عزم جدی برای پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و توسعه استان دارد.

وی اظهار داشت: طرح ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی جهت پیشرفت و توسعه استان به دولت پیشنهاد داده شده که جلساتی با سازمان برنامه و بودجه برگزار گردیده است.

وی بیان داشت: با توجه به نگاه ویژه دولت برای سرعت بخشی به قطار توسعه استان در زمینه دریافت اعتبارات هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=160302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.