• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

خط کشی سه هزار و ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

  • کد خبر : 163118
  • 26 آذر 1402 - 20:28
خط کشی سه هزار و ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد، سه هزار و ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی جنوب استان خط کشی شد.

جاوید بازدار سرپرست اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

وی از اجرای بیش از ۹ هزار و ۶۵۰ مترمربع علائم افقی و نقوش در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی جنوب استان، خبر داد و افزود: راهداران خستگی‌ناپذیر جنوب سیستان‌ و بلوچستان بطور مستمر از راه‌های ارتباطی جنوب استان نگهداری کرده‌اند.

سرپرست اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان رنگ آمیزی ۲۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع نیوجرسی‌ها و سایر حفاظ‌های بتنی، رنگ آمیزی پنج هزار و ۶۷۴ متر مربع سرعتکاه، رنگ آمیزی ۲ هزار و ۲۷۰ مترمربع پایه و کوله پل‌ها جهت آشکارسازی، رنگ آمیزی ۹۷۰ مترمربع حفاظ‌های فلزی و رنگ آمیزی ۹۳۰ عدد پایه تابلو از دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه ارتقای ایمنی راه‌ها عنوان کرد.

بازدار گفت: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های جنوب استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این اداره کل بمنظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت‌ و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیر پوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.