• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

۱۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی جنوب سیستان و بلوچستان آسفالت شد

  • کد خبر : 163551
  • 13 دی 1402 - 18:30
۱۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی جنوب سیستان و بلوچستان آسفالت شد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از آسفالت ۱۳۳ کیلومتر راه‌های روستایی جنوب استان در سالجاری با اعتبار بیش از سه میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سعید بلوچی، معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه ساخت و آسفالت راه‌های روستایی از مطالبات اصلی روستاییان است، اظهار داشت: ساخت راه‌های روستایی زمینه‌ ساز توسعه بخش کشاورزی، رشد و پویایی اقتصاد روستا و پیشگیری از مهاجرت روستاییان و حتی مهاجرت برعکس است.

وی ساخت ۶۹ دستگاه ابنیه فنی در مسیرهای جنوبی سیستان و بلوچستان را از اقدامات این اداره کل عنوان کرد و افزود: راه‌های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل ساخت و نگهداری راه‌های روستایی است.

معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این اقدام تاثیر قبل توجهی در جلب رضایت جمعیت ساکن در روستا خواهد داشت و موجبات تسهیل ارتباط جمعیت روستایی با مراکز شهرستان و مراکز بخش را فراهم می کند، بیان کرد: با تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی توسط این اداره‌کل بیش از ۵۰ هزار خانوار روستایی در جنوب استان از راه آسفالته مناسب بهره مند و از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهرها جلوگیری می شود.

بلوچی گفت: عملکرد آسفالت و روکش انجام گرفته در حوزه‌ راه‌های روستایی و فرعی جنوب سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.