• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5

جام “معرفت” در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 163726
  • 25 دی 1402 - 20:16
جام “معرفت” در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جام "معرفت" در اجرای عمل به فریضه جهاد تبیین و به منظور آشنایی کارکنان و خانواده‌های آنها با ابعاد جنگ رسانه‌ای دشمن و ارتقاء توانمندی آنان در پاسخگویی به شبهات، همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود.

سید مهدی حسینی، معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌هایی که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری قابل تأملی دارد، کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خانواده‌های آنهاست که با شبهه‌آفرینی و سیاه‌نمایی از عملکرد نظام جمهوری اسلامی و یاس‌آفرینی، اهداف خبیثانه خود را پیش گیرند.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از ابزار هنر و رسانه و استفاده از روش‌های خلاقانه می‌تواند خنثی‌کننده برنامه‌های دشمنان باشد، افزود: در همین راستا رقابت جام “معرفت” از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی و برنامه‌ریزی شد تا در فضایی مهیج و رقابتی امکان پاسخ به شبهات روز را برای جامعه مخاطب فراهم کند.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: جام معرفت یک طرح کتابخوانی جمعی است و افراد به صورت تیم با مطالعه منابع تعیین شده به رقابت با تیم‌های رقیب می‌پردازند.

حسینی گفت: این رقابت در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و جامعه هدف آن کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و خانواده‌های آنها است.

وی تصریح کرد: سؤالات این رقابت از متن کتاب “پرسمان” که توسط قرارگاه جهاد تبیین تهیه و تدوین شده و بیانیه گام دوم انقلاب، طرح می‌شود.

وی افزود: طرح جام “معرفت” در یک رقابت جذاب و هیجان انگیز، میل به مطالعه و رقابت در کتابخوانی را افزایش می‌دهد و اهداف بسیار خوب و ارزشمندی را محقق می‌سازد.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: علاقمندان برای اطلاع از جزییات برگزاری این رویداد تبیینی و فرهنگی می توانند به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.