• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

دستگاه‌های متولی باید تا پایان سفرهای نوروزی ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم باشند

  • کد خبر : 165174
  • 25 اسفند 1402 - 21:08
دستگاه‌های متولی باید تا پایان سفرهای نوروزی ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم باشند
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تامین اعتبار دستگاه‌ های اجرایی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی، گفت: دستگاه‌ها باید تا پایان تعطیلات نوروزی و همچنین پایان سفرهای عید سعید فطر آماده، پای کار و ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم باشند.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در جلسه هماهنگی مدیریت ستاد سفر سیستان و بلوچستان با مخاطب قرار دادن فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان اظهار داشت: مصوبات و مباحث مطرح شده در جلسه ستاد سفرهای نوروزی با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: ارزیابی دستگاه‌های متولی و شهرستانها در زمینه خدمات دهی به مسافران انجام خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم این استان مهمان نواز هستند و مسئولان وظایفی نسبت به مردم بویژه مسافران دارند بنابراین از مسوولان قضایی نیز انتظار داریم؛ با دستگاه‌هایی که ترک فعل داشتند، برخورد شود.

کرمی گفت: فعالیت‌های خدمات رسانی فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و پایانه‌های مسافربری، با تیم سیار تعمیرات، کنترل و نظارت شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه های مختلف بر نحوه فعالیت مجموعه خویش نظارت کامل داشته باشند بیان کرد: پلیس راه در این ایام نظارت و کنترل گسترده‌ داشته باشد و جاده‌ها را بطور کامل پوشش دهد.

وی به محدود کردن فعالیت خودروهای سوخت کش در ایام نوروز برای پرهیز از وقوع هرگونه حادثه‌ای تاکید کرد و افزود: برای ایجاد حس رقابت و نوآوری و خلاقیت در مراکز خدمات بین راهی بسیاری از محدویت‌ها لغو شده تا شاهد رونق آنها باشیم و در این ایام نظارت و بررسی این اماکن در دستور کار مسئولان مربوطه باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت موضوع تامین سوخت تصریح کرد: مسئولان مربوطه در شمال و جنوب استان باید پاسخگوی مردم و مطالبات آنها باشند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی از فرصت‌ ماه مبارک رمضان و حضور مسافران با خلاقیت و نوآوری برای تبیین مسائل فرهنگی و گردشگری استفاده کنند.

کرمی با بیان اینکه تهیه امکانات مورد نیاز نمازخانه‌ها بویژه در این ایام مورد توجه باشد تا مردم به نحو احسن از این امکان استفاده کنند گفت: در این ایام بالگرد خریداری شده به ناوگان اورژانس هوایی استان سیستان و بلوچستان اضافه می‌شود.

وی با مخاطب قرار دادن همه مسئولان و دست اندکاران سفرهای نوروزی بیان کرد: به صورت شبانه روزی به وظایف خویش عمل کرده و با بکارگیری تمام توان از آسیب دیدگی افراد در این سفرها جلوگیری شود، چرا که وقتی یک نفر آسیب می‌بیند، چندین خانواده دچار آسیب می‌شوند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.