• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

ترکیب اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان مشخص شد

  • کد خبر : 165216
  • 29 اسفند 1402 - 23:43
ترکیب اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان مشخص شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ششمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات این استان بصورت الکترونیکی برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرسین این دوره مشخص شدند.

علی سرگزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات و براساس مصوبه شورای سیاستگذاری رسانه سیستان و بلوچستان، محمود براهوئی نژاد، ملوک زورقی براهوئی، مریم باغبان، علی حیدری نیا، احمد رضا زائر میری، محمدعلی میرشکاری و آرشام هنر کار آشنا به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین حمید گنجعلی و اعظم فرزبدنیا نیز به عنوان بازرس در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان برگزیده شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خانه مطبوعات باید تنها مرجع رسانه‌های استان باشد و نقش حمایت و راهبری از رسانه‌ها را دنبال کند.

سرگزی با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه استان گفت: رسانه‌های استان باید حامی برنامه ها دولت برای توسعه و تعالی استان باشند و ضمن پرداختن به مشکلات و داشتن روحیه نقادی، بر سر مسائل اصلی و زیرساختی استان متحد و همدل باشند و تحقق چنین امر مهمی نیازمند مرجعیت خانه مطبوعات میان رسانه های استان و نقش آفرینی این نهاد در ایجاد همگرایی میان اهالی رسانه است.

وی از فعالیت‌های اعضای دوره قبل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان در برگزاری دوره‌های آموزشی، جشنواره های رسانه ای و حمایت‌های رفاهی قدردانی کرد و خواستار پررنگ تر شدن نقش این تشکل در بین اعضا شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.