• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

افزایش ۴۰ درصدی بزرگراه‌ های سیستان و بلوچستان به همت دولت سیزدهم انجام شد

  • کد خبر : 165237
  • 01 فروردین 1403 - 21:09
افزایش ۴۰ درصدی بزرگراه‌ های سیستان و بلوچستان به همت دولت سیزدهم انجام شد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزایش ۴۰ درصدی ساخت جاده‌ و بزرگراه در این استان به همت دولت سیزدهم انجام شده و نسبت به دولت‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است.

منصور بیجار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه ایجاد زیر ساخت‌ها از عوامل اصلی توسعه هر منطقه‌ای است، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که اهمیت زیر ساخت‌های حمل و نقل در این استان را دوچندان می‌کند.

وی افزود: در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، دسترسی به ساحل و از طریق بندر چابهار دسترسی به آب‌های آزاد کل جهان را داریم، ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان و کمی کمتر از این حدود با کشور افغانستان و از یک طرف ارتباط خوبی در داخل کشور به لحاظ کریدوری داریم که به اهمیت زیر ساخت‌های جاده‌ای می‌افزاید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، ادامه داد: شاخص‌های جاده‌ای و حمل نقلی در سیستان و بلوچستان پایین بود که در دولت سیزدهم با حمایت رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهور و مدیریت شخص استاندار بحث راه‌ها جزو اولویت‌های اول پروژه‌های عمرانی استان قرار گرفت.

بیجار گفت: شاخص‌ های جاده‌ای و حمل نقلی در این استان پایین بود که در دولت سیزدهم با حمایت رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهور و مدیریت شخص استاندار بحث راه‌ها جزو اولویت‌های اول پروژه‌های عمرانی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در راستای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها تقسیم کار لازم انجام شده و سالانه بیش از ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت، وسعت بزرگراهی سیستان و بلوچستان را به ۲ برابر بزرگراه‌ها که قبل از این دولت ساخته شده است، برسانیم.

وی تاکید کرد: برای سال بعد در بحث محورهای کریدور شمال و جنوب، شرق و غرب و کریدور ساحلی، طرح های دقیق و قابل اجرایی در بیش از ۳۸ قطعه فعال راه اصلی خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.