• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

اله بخش بلوچی بعنوان مدیر برق شهرستان چابهار منصوب و معرفی شد

  • کد خبر : 165320
  • 07 فروردین 1403 - 3:05
اله بخش بلوچی بعنوان مدیر برق شهرستان چابهار منصوب و معرفی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - طی حکمی از سوی مهندس محمد رئیسی؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان و با حضور جواد سپاهی معاونت استاندار و فرماندار ویژه چابهار، دادکریم بلوچ معاون عمرانی، همایون امیری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی و علی شالفروش معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از پرسنل اداره برق آقای مهندس الله بخش بلوچی بعنوان مدیر جدید اداره برق شهرستان چابهار منصوب و معرفی و از خدمات اقای رامین قیاثی سرپرست سابق برق قدردانی شد.

مهندس بلوچی با ۱۶ سال سابقه کاری پیش از این پنج سال بعنوان رئیس اداره برق فنوج، سه سال رئیس برق زرآباد و پنج سال بعنوان مدیر اداره برق نیکشهر مشغول بکار بوده و خدمات خوبی برای مردم انجام داده است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه چابهار در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مهندس رئیسی بعنوان مدیرعامل برق استان اظهار داشت: انصافا خدمات برق در سطح استان طی یک سال اخیر چشمگیر و قابل قبول بوده و هیچگاه اتفاق نیفتاده که موردی از حوزه برق را به ایشان اعلام و در کمترین مدت پیگیر نباشند و نسبت به حل آن موارد اقدام نکنند.

جواد سپاهی برای مهندس بلوچی مدیر جدید برق چابهار آرزوی موفقیت نمودند و از ایشان پیگیری مطالبات و مشکلات مردم و پاسخگویی شبانه روزی را خواستار شدند.

مهندس محمد رئیسی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تشریح اقدامات حوزه برق اظهار داشت: تمامی مسائل و مشکلات براساس اولویت و به قید فوریت پیگیری می شوند و خدمت را یک افتخار می دانیم و همیشه برای رضایتمندی مردم پای کار هستیم.
رئیسی افزود: تمامی پرسنل برق در سراسر استان بصورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند و از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.