• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان ارسال شد

  • کد خبر : 165321
  • 06 فروردین 1403 - 21:08
دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان ارسال شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از اعزام دومین محموله کاروان تجهیزات به مدارس مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، با اشاره به حضور مستمر نمایندگان وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی سیستان و بلوچستان در مناطق سیل زده اظهار داشت: در مرحله اول ارسال تجهیزات که در اسفندماه سال گذشته انجام شد، بیش از سه میلیارد تومان تجهیزات در بین مدارس استان توزیع شد و امروز در دومین مرحله شاهد اعزام تجهیزات با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده از سیل هستیم که با نام شهدای دانش‌آموز به دانش‌آموزان مناطق آسیب دیده از سیل هدیه شد. امیدواریم این تجهیزات بتواند مشکلات آموزشی این مناطق استان را حل کند.

وی از ارسال مرحله سوم تجهیزات به این مناطق افزود: تجهیزات تکمیلی با هدف مرتفع کردن مشکلات و کمبودها برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه پیش رو خواهد بود و امیدواریم با حمایت‌های دولت مردمی و کمک خیرین عزیز و همیشه همراه مسئله آموزش و پرورش و موضوع تجهیزات را بتوانیم به سرعت حل کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان به کانون توجه دولت و خیرین نیک‌ اندیش تبدیل شده است و ماحصل آن تحویل بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس در سال ۱۴۰۲ بوده است، همچنین بیش از ۱۶۰۰ کلاس درس با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در سطح استان در دست ساخت است.

خان محمدی در خصوص مدارس آسیب دیده از سیل جنوب استان گفت: در مجموع ۳۶۸ مدرسه در سیل اسفند دچار آسیب شده است و در سه حوزه برای ایجاد شرایط مطلوب برای تحصیل دانش‌آموزان ساماندهی این مدارس را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: این سه حوزه شامل تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا، بحث تعمیرات مدارس و تأمین تجهیزات است که در بحث تکمیل پروژه‌ها بیش از ۶۰ کلاس درس طی یک ماه آینده در این استان تکمیل و تجهیز می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در بحث تعمیرات در قالب اجرای طرح شهید عجمیان ورود کرده‌ایم که بیش از چهار میلیارد تومان برای تأمین رنگ و سایر اقلام تأمین اعتبار صورت گرفته است، در مجموع دو و نیم تن رنگ در بین مناطق این استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث توزیع تجهیزات برای مدارس سیستان در مجموع ۶ هزار نفر دانش‌آموز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد تومان برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است که امروز شاهد اعزام دومین مرحله آن هستیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.