• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

حضور نسل جوان در کنار مدیران و مسؤولان ضرورت دارد

  • کد خبر : 162912
  • 14 آذر 1402 - 18:36
حضور نسل جوان در کنار مدیران و مسؤولان ضرورت دارد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور نسل جوان در میدان عمل و در کنار مدیران به دلیل نشاط، شادی، نوآوری و خلاقیتی که دارند موجب ایجاد روند مثبت در انجام کارها می‌شود.

رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در اختتامیه طرح آموزشی مدرسه سبز در زاهدان با ابراز خرسندی از اجرای این طرح اظهار داشت: آغاز هر طرحی از مدارس آن را به برنامه سازی نزدیکتر و به یک فرهنگ غالب در همه لایه‌های اجتماعی تبدیل می‌‌کند. دانش آموزان از مدیران و بزرگان خود، استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان را مطالبه کنند.

وی افزود: هر کجا مسئولان از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف استفاده کردند، به موفقیت دست یافته اند. مسئولان نیز از ظرفیت دانش آموزان برای کاهش هزینه‌های حکمرانی در سیستان و بلوچستان استفاده کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: با توجه به بهره وری در کارها می توانیم شاهد کاهش هزینه ها باشیم و باید فرهنگ بهره‌وری را نهادینه کنیم.با حضور نسل جدید در میدان عمل همراه با نشاط، شادی، نوآوری و خلاقیتی که دارند در کنار مدیران، یک روند مثبت در انجام کارها ایجاد می شود.

شریفی گفت: برای ایجاد استانی آبادتر و سبزتر، این هدف باید از مدرسه سبز شروع شود، این یک شعار نیست بلکه یک هدف دست یافتنی است. اکنون از شمال تا جنوب استان در برخی مناطق ۵ تیم کارگاهی در زمینه‌های آب، راه، فیبر نوری، راه آهن و گاز برای توسعه استان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای وضعیت ترافیکی شهر زاهدان بیان کرد: هم سرعت کارها و پروژه‌ها و هم کیفیت کارها باید ارتقا پیدا کند تا دیگر شاهد این گره‌های ترافیکی که در شهر زاهدان وجود دارد، نباشیم. استان سیستان و بلوچستان را باید با همکاری و همراهی هم بسازیم؛ این شعار نیست و در عمل نیز ثابت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.