• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

تامین مالی نصب دو زمین چمن مصنوعی در محلات جدگال آباد و سرخ ریگ چابهار

  • کد خبر : 156694
  • 26 اردیبهشت 1402 - 12:18
تامین مالی نصب دو زمین چمن مصنوعی در محلات جدگال آباد و سرخ ریگ چابهار
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از تامین مالی نصب دو زمین چمن مصنوعی به ارزش یک میلیارد تومان در محلات جدگال آباد و سرخ ریگ چابهار در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و ارتقای فضای ورزشی در محلات کمتر برخوردار خبر داد.

مهدی آبروش در گفت و گو با هاتف سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نصب این دو زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در دو محله کمتر برخوردار جدگال آباد و سرخ ریگ با مشارکت شهردار و شورای شهر چابهار صورت می گیرد.

وی تأکید کرد: هدف از این اقدام، تداوم فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط اجتماعی جوانان، آموزش و استعدادیابی جوانان مستعد در رشته ورزشی فوتبال در محدوده این منطقه است.

به گفته آبروش، سازمان منطقه آزاد چابهار در سال گذشته اقدام به تهیه و نصب ۱۷ زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم شهرستان چابهار، کنارک، دشتیاری و زرآباد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان کرده و این اقدامات تا دستیابی به سرانه فضای ورزشی مطلوب ادامه دارد.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به گذراندن مراحل نصب نهایی این دو چمن مصنوعی افزود: ارتقا سرانه فضاهای ورزشی در روستاهای کمتر برخوردار، ضمن ایجاد فضایی سلامت برای پرورش سرمایه‌های ورزشی به پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این محلات کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.