• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

لغو امتحانات در دانشگاه آزاد،پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی در سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 119842
  • 15 دی 1398 - 12:14
لغو امتحانات در دانشگاه آزاد،پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی در سیستان وبلوچستان

لغو امتحانات ۱۷دی دانشگاه آزاد در سیستان وبلوچستان ♦️رئیس دانشگاه آزاد با ابلاغ بخشنامه‌ای ، جزئیات تغییر برنامه امتحانات پایان ترم برخی استان‌های دانشگاه آزاد را به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کرد. 🔹براساس این بخشنامه ، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه […]

لغو امتحانات ۱۷دی دانشگاه آزاد در سیستان وبلوچستان
♦️رئیس دانشگاه آزاد با ابلاغ بخشنامه‌ای ، جزئیات تغییر برنامه امتحانات پایان ترم برخی استان‌های دانشگاه آزاد را به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کرد.
🔹براساس این بخشنامه ، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۱۵ دی برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.
🔹امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد در استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران و مرکزی در روز دوشنبه ۱۶ دی برگزار نمی‌شود و با نظر رئیس استان، به روز پس از آخرین امتحان منتقل می شود.
🔹همچنین امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد در استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نخواهد شد و به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.
لغو امتحانات دانشجویان پیام نور سیستان و بلوچستان
♦️به گزارش گندم خبر، روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اعلام کرد باتوجه به مصوبه هیات رئیسه مبنی بر شرکت همکاران و دانشجویان دانشگاه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تمام آزمون های این دانشگاه در تاریخ های ۱۵-۱۶و ۱۷ دیماه لغو خواهد بود.
🔺تاریخ جدید آزمون های مذکور متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
لغو امتحانات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
🔹 معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: در پی وصول تقاضاهای متعدد از جانب اساتید و دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شورای آموزشی با موافقت رئیس دانشگاه و با هدف تسهیل این امر، با لغو امتحانات دانشجویان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ دی ماه موافقت کرد.
🔹 آزمون های این دو روز پس از پایان امتحانات و بر اساس برنامه ای که از سوی دانشکده ها اعلام می شود برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=119842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.