• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
13

خدمات توزیع برق سیستان و بلوچستان غیرحضوری ارائه می‌شود

  • کد خبر : 129367
  • 08 اسفند 1398 - 19:21
خدمات توزیع برق سیستان و بلوچستان غیرحضوری ارائه می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان- مهندس عوض زاده گفت: افراد با مراجعه به سایت بازار و نصب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری توزیع برق این استان می‌توانند از خدمات در نظر گرفته شده این سامانه استفاده کنند.

مهندس خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکین شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی افزود: خدمات موردنیاز مشترکان به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، اپلیکیشن خدمات غیرحضوری توزیع برق این استان و سامانه تلفنی امور مشترکین برق یک زاهدان به شماره ۳۳۲۵۰۱۴۳، امور مشترکین برق ۲ زاهدان به شماره ۳۳۵۱۶۶۸۱ انجام می‌شود.

وی گفت: افراد با مراجعه به سایت بازار و نصب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری توزیع برق این استان می‌توانند از خدمات در نظر گرفته شده این سامانه استفاده کنند.

عوض زاده ادامه داد: افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند با تماس به اداره امور مشترکین توزیع برق هر شهرستان از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: خدمات اپلیکیشن غیرحضوری شامل مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، ماشین حساب تعرفه، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب، تسویه حساب، در خواست انشعاب جدید، درخواست کاهش و یا افزایش انشعاب، در خواست تفکیک یا ادغام، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب، وصل مجدد انشعاب و تغییر نام مشترک است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان همچنین به سامانه «هما» شرکت توزیع برق اشاره کرد و افزود: این سامانه با شماره تماس ۱۲۱ مربوط به حوزه اتفاقات برق بوده و در طول شبانه روز همواره آماده ارائه خدمت به مردم سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: تجمع و حضور افراد در اماکن پر رفت و آمد یکی از راه‌های مهم انتقال ویروس کرونا عنوان شده لذا مردم علاوه بر رعایت توصیه‌های پزشکی تا حد ممکن از تردد در اماکن و فضاهای عمومی خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=129367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. احتراما به استحضار می رساند درکوچه شهید قاسم سلیمانی ۸ ,خ شهید ملک محمد دستور تیربرق واقع درکوچه,خیابان های ذکر شده فاقد لامپ بوده.واز این حیث کوچه وخیابان کاملا تاریک است به علل یاد شده سارقین درکمین نشسته اند با اغتنام از این فرصت کرارا به منازل و اموال مردم عمومی,دولتی دستبرد زده وبه غارت میبرند ,با عنایت به موارد فوق خواهششمند است دستور فرمایند نسبت به رفع این معضل مساعدت واقدام فرمایند . پیشا پیش ازمساعدت جنعابعالی کمال امتنان را دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.