• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
12
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان؛

مرحله دوم نام‌نویسی مسکن ملی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

  • کد خبر : 130599
  • 23 اسفند 1398 - 21:38
مرحله دوم نام‌نویسی مسکن ملی در سیستان و بلوچستان آغاز شد
هاتف سیستان و بلوچستان- اکبری گفت: این واحدها براساس آنچه برنامه وزارت راه و شهرسازی است در مدت ۲ سال ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

عطا الله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کار نام‌نویسی از متقاضیان به ۲ روش مراجعه به سایت و سامانه پیامکی در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی افزود: متقاضیان با یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ می‌توانند نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

وی گفت: افرادی که از منزل نمی‌توانند در سایت نام‌نویسی کنند تنها با ارسال کد ملی سرپرست خانواده به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ می‌توانند این اقدام را انجام دهند و پس از پایان شیوع کرونا اقدام به تکمیل مدارک در سایت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مرحله محدودیت تعداد در نظر گرفته نشده و افراد در زمان مشخص شده می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

اکبری با بیان اینکه مهلت اعتراض در مرحله اول به اتمام رسیده است گفت: شرایط افرادی که نسبت به نام نویسی خود اعتراض داشتند بررسی و آن دسته از افرادی که واجد شرایط باشند با ارسال پیامک برای ادامه نام نویسی ارجاع فراخوانده می‌شوند.

وی با بیان اینکه تنها افراد واجد شرایط، نام‌نویسی کنند تصریح کرد: چهار شرط سابقه سکونت بالای پنج سال، تاهل، عدم استفاده از تسهیلات دولتی و وام‌هایی که در قالب مسکن مهر (۹ درصدی) از طرف دولت اعطا شده و نداشتن سابقه مالکیت از جمله شرایط الزامی برای نام‌نویسی در این طرح ملی است.

وی بیان کرد: سهمیه این استان در طرح اقدام ملی مسکن ۲۰ هزار واحد مسکونی است که بیش‌از هفت هزار واحد در شهر زاهدان و بقیه در سایر شهرها ساخته می‌شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان در اطلاعیه سامانه طرح اقدام ملی متقاضیان گروه چهارم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان های(آذربایجان شرقی، سمنان، تهران، قم و جنوب سیستان و بلوچستان) می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=130599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.