• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
21

تحول دشتیاری با تقویت نیروی انسانی امکان پذیر است

  • کد خبر : 146216
  • 12 شهریور 1399 - 21:19
تحول دشتیاری با تقویت نیروی انسانی امکان پذیر است
هاتف سیستان و بلوچستان- عفتی گفت: ظالم کسی است که در انجام وظیفه خود نسبت به مردم و جامعه کم کاری می کند و این در حوزه اختیاری من قابل بخشش نمی باشد و هیچ گونه توهینی به مردم و مدیران اجرایی توانمند نخواهم کرد.

عادل عفتی فرماندار شهرستان دشتیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای ایجاد تحول در برنامه ها، طرح ها و پروژه های شهرستان دشتیاری برنامه های اساسی طرح ریزی شده و در چارچوب قانون و اختیارات محوله پیگیری و به سرانجام خواهند رسید.

وی افزود: تامین زیر ساخت های شهرستان دشتیاری در دو محور تقویت نیروی انسانی و جذب مدیران مسلط تا بتوانند در جذب بودجه های اجرایی از ادارات کل و وزارت خانه های مربوطه اقدام کنند.

وی گفت: تمام نیازهای توسعه زیر ساختی دشتیاری از قبیل جاده های دسترسی، مدرسه، پتانسیل های منطقه شناسایی شده اند و مثلث توسعه این شهرستان، استاندار، نماینده مجلس و فرماندار می باشند که نیازمند شوراها و دهیاران در جوامع محلی می باشند تا حمایت کنند.

فرماندار شهرستان دشتیاری ادامه داد: با توجه به طرح های کارشناسی شناسایی شده جهت تسریع در روند نیازهای توسعه زیر ساختی این شهرستان با پیگیری نماینده مجلس و مدیران اجرایی توانمند از ظرفیت منابع ملی استفاده خواهیم کرد.

عفتی تصریح کرد: با در اختیار قرار دادان امکانات به سرمایه گذاران در بخش خصوصی استقبال خواهیم کرد و همچنین امنیت سرمایه گذران را در دشتیاری تضمین می کنیم.

بنابر این گزارش کلیپ هایی از حضور سرزده فرماندار دشتیاری به حوزه مدیریتی خود اخیرا در فضای مجازی توجه کثیری از مردم را به خود جلب کرده است وی در این مورد بیان داشت: برای خدمت به مردم در چارچوب قانون ملاحظه کاری نخواهیم کرد، ظلم کم کاری مدیران اجرایی در حوزه اختیارات بنده قابل بخشش نمی باشد و ظالم کسی است که حقوق مردم را پایمال می کند و در وظیفه محوله خود نسبت به مردم کوتاهی می کند و هیچ گونه توهینی به مردم و مدیران توانمند نخواهم کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.