• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

هشت مرکز مثبت زندگی بهزیستی در چابهار و دشتیاری آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 147422
  • 15 بهمن 1399 - 11:09
هشت مرکز مثبت زندگی بهزیستی در چابهار و دشتیاری آغاز بکار کرد
هاتف سیستان و بلوچستان- رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت: هشت مرکز مثبت زندگی بهزیستی گرامیداشت دهه مبارک فجر در چابهار و دشتیاری آغاز بکار کرد.

حسن تاوانه رئیس اداره بهزیستی چابهار اظهار داشت: مراکز مثبت زندگی با هدف تسهیل در ارائه خدمات از نظر کمی و کیفی و شفافیت راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: مرکز مثبت زندگی (مرکز خدمات بهزیستی ) تعداد ۲۲ فعالیت سطح یک سازمان بهزیستی بصورت تخصصی با استفاده از بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه خدمات می دهند.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده های پنج مرکز در نقطه شهری محلات مختلف چابهار و یک مرکز در نگور شهرستان دشتیاری و یک مرکز در پلان و یک مر کز در پیرسهراب فعال خواهندشد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این جهت توانمندسازی و مهارت آموزی مددجویان بهزیستی تعداد یک کارگاه خیاطی و گلدوزی به نمایندگی ۱۰ کارگاه در ۱۰ نقطه شهرستان چابهار و دشتیاری از کمک های سفر ریس بنیادمستضعفان کشور آماده بهره برداری شده و ان شاالله این ۱۰ کارگاه تا تیرماه ۱۴۰۰ به ۲۲ کارگاه افزایش و ایجادخواهد شد.

وی ارزش و اعتبار تجهیزات این کارگاه‌ها را ۲ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با ایجاد این کارگاه اشتغال ۴۰ نفر نیروی متخصص در رشته های روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی، امورتربیتی در مقطع کارشناسی به بالا و همچنین زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر فراهم شده که ۲۲۰ نفر بطور مستقیم و ۲۸۰ نفر غیرمستقیم است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.