• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

۳ دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله به روستاهای حاشیه شهر چابهار اهدا شد

  • کد خبر : 148414
  • 10 تیر 1400 - 10:11
۳ دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله به روستاهای حاشیه شهر چابهار اهدا شد
هاتف سیستان و بلوچستان- دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان شهرستان چابهار گفت: با هم اندیشی اهالی و نخبگان حاشیه نشینان شهر چابهار جهت رفع معضل پسماند روستاهای کُمب، رمین و نوک آباد 3 دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله به دهیاری های این روستا اهدا شد.

محسن صیاد دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان شهرستان چابهار در آئین اهدای ۳ دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله در دهیاری کُمب اظهار داشت: در طی بازدیدی که مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از روستاهای حاشیه شهر چابهار داشتند دستورات اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای را صادر کردند که در همین راستا پروژهایی از قبیل آبرسانی سیار به محلات و حاشیه شهر چابهار و همچنین برق رسانی محله مرادآباد و روستاهای شهرستان را تاکنون به سرانجام  رسانده ایم و برخی نیز در دست اقدام می باشند.

وی افزود: حاشیه نشینان شهر چابهار نسبت به جمعیت ۳۱هزار نفری بزرگترین روستای حاشیه نشین در کشور می باشد که ان جمعیت از مردم نیاز مبرم به امکانات زیرساختی دارند.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان شهرستان چابهار ادامه داد: با برگزاری نشست ها و دیدارهایی که با اهالی و نخبگان روستاهای حاشیه شهر چابهار داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برای مدیریت پسماند با تخصیص خودرهای مکانیزه حمل زباله می توان مشکل زیست محیطی محلات را رفع نماییم.

صیاد تصریح کرد: مدیریت پسماند یک معضل بحرانی برای مناطق محروم و علی الخصوص حاشیه های شهری می باشد بر همین اساس سه دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله تحویل دهیاری های روستای کمب، رمین و نوک آباد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.