• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

یک باشگاه بزرگ ورزشی در زابل افتتاح شد

  • کد خبر : 149251
  • 05 آبان 1400 - 8:12
یک باشگاه بزرگ ورزشی در زابل افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته وحدت و هفته تربیت بدنی، یک باشگاه بزرگ ورزشی با حمایت این صندوق در شهرستان زابل به بهره‌برداری رسید.

غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح باشگاه ورزشی در زابل اظهار داشت: این باشگاه ورزشی از محل تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد حمایت قرار گرفت و پنج میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای راه‌اندازی آن پراخت شده است.

وی با اشاره به حمایت ویژه صندوق از کارآفرینان جوان در سیستان و بلوچستان افزود: در منطقه زابل با توجه به خشکسالی‌های دو دهه اخیر، در تلاشیم تا شغل‌های نوپا و جدید را حمایت کنیم تا مردم با شغل‌هایی که وابسته به آب نباشد منبع درآمدی داشته باشند.

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز به تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و گفت: در این ۲ سال که کرونا، باشگاه‌های ورزشی را مورد مخاطره قرار داده، تسهیلات دریافتی از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه داران و سمن های ورزشی کمک زیادی کرده است.

کرد ادامه داد: مجموعه فرهنگی ورزشی هالک که در حوزه بدنسازی فعالیت خواهد کرد، به جدیدترین دستگاه‌های ورزشی و بدن سازی مجهز شده و جوانان شهرستان‌های شمالی استان می‌توانند از آن بهره ببرند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.