• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان نهم دیماه روز بصیرت را گرامی داشتند

  • کد خبر : 150014
  • 09 دی 1400 - 22:32
نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان نهم دیماه روز بصیرت را گرامی داشتند
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان فرارسیدن نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را با صدور پیامی مشترک گرامی داشتند.

در پیام مشترک از آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه و حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: یوم‌الله ٩ دی، یادآور حضور به موقع مردم ولایتمدار و بصیر ایران در خنثی نمودن فتنه‌ها و توطئه‌های مستکبران و منافقان خارجی و داخلی و عوامل تفرقه و آشوب است.

تقارن این روز بزرگ با ایام شهادت علمدار بصیرت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور معنادار و عظیم و یکپارچه مردم ایران در تشییع پیکر این شهید عزیز، نشانگر زنده بودن انقلاب اسلامی و رشد روحیه بصیرت و ولایتمداری در ملت عزیز ایران است.

ملت ایران بالاخص مردم نجیب و انقلابی سیستان‌ و بلوچستان با یادآوری خصومت‌های پایان‌ناپذیر مستکبران و اذناب‌شان در طول حیات مبارک انقلاب اسلامی بالاخص در فتنه ٨٨ و با چنگ زدن به ریسمان الهی و حفظ وحدت، منویات بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس‌الله نفسه الزکیه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را نصب‌العین قرار خواهند داد.

مسئولان خدوم نظام اسلامی نیز با تلاش مضاعف و تکیه بر توان داخلی در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم ترسیم نموده‌اند حرکت خواهند نمود و از این تنگناها عبور خواهند کرد، إن شاءالله.

اینجانبان ضمن پاسداشت یوم‌الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و با یادآوری رشادت‌های شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از جایگاه ولایت در فتنه‌ها و شهدای امنیت، توفیق روزافزون ایران اسلامی بالاخص استان سیستان‌ و بلوچستان را در عرصه‌های پیشرفت و اقتدار و جهاد کبیر از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.