• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

نخستین نمایندگی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان در چابهار دایر خواهد شد

  • کد خبر : 150334
  • 29 دی 1400 - 23:06
نخستین نمایندگی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان در چابهار دایر خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر عامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت : در راستای آموزش های حرفه ای و فقهی به خبرنگاران و با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار نخستین نمایندگی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان را بزودی در چابهار افتتاح خواهیم کرد.

محمد هادی طهرانی مقدم مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان طی نشستی با اصحاب رسانه شهرستان چابهار در محل خانه فرهنگ کمالان منطقه آزاد اظهار داشت: چابهار با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دولت به این منطقه از اهمیت ویژه ای برای کشور برخوردار می باشد و نیاز است که شاخص های آن توسعه پیدا کنند.

وی رسانه را در مناطق توسعه یافته ضروری دانست و افزود: ابزار رسانه همراستا با توسعه یافتگی منطقه همراه و باعث تسریع در روند برنامه ها، معرفی و جذب سرمایه ها خواهد بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان ادامه داد: با حضور تیتر های زرد که باعث انتشار پالس های ناامنی در سیستان و بلوچستان شده اند مسیر توسعه را در این استان کند کرده است در حالیکه وقایع ناگوارتری در مناطق دیگر را شاهد هستیم، اما واقعیت این استان امن است و فضا برای سرمایه گذاران آزاد و در امنیت کامل می باشد.

طهرانی مقدم گفت: در طی سه سال گذشته برای رسانه ها و خبرنگاران مجوز دار هیچ خکمی از سوی مراجع قضایی صادر نشده و خانه مطبوعات در حمایت از این نوع رسانه ها همراه می باشد.

وی تصریح کرد: با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار نخستین نمایندگی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان را در چابهار بزودی افتتاح خواهیم کرد که بتوانیم از ظرفیت منطقه آزاد چابهار در بحث آموزش های حرفه ای و فقهی به خبرنگاران، برگزاری نمایشگاه مطبوعات محلی در سطح بین المللی و سامان دهی مراجعات خبرنگاران را انجام بدهیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.