• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
11

مدرسه امید تجارت در روستای “بمباسری” دشتیاری افتتاح شد

  • کد خبر : 150718
  • 21 بهمن 1400 - 0:23
مدرسه امید تجارت در روستای “بمباسری” دشتیاری افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه شش کلاسه امید تجارت در روستای "بمباسری" شهرستان دشتیاری سیستان و بلوچستان با حضور ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت و جمعی از مسئولان اداری افتتاح شد.

مرتضی ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت در آئین افتتاح این مدرسه اظهار داشت: بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود تاکنون ۴۵ مدرسه به همت همکاران بانک و مشارکت سایر بخش ها در مناطق محروم کشور افتتاح کرده است و خرسندیم از اینکه توانستیم در سیستان و بلوچستان با ساخت مدرسه گام هایی برداریم.

وی افزود: منطقه دشتیاری یکی از مناطق کم برخوردار با نگاه ویژه مدیریت مدیران استانی برای اجرای طرح های عمرانی و زیر ساختی بوده است و ساخت مسجد، حمام، نصب دستگاه های تصفیه آب در روستاها به منظور تامین آب شرب را از وظایف خود می داند و همواره خواهد کوشید تا بهترین عملکرد را در عمل به مسئولیت های اجتماعی داشته باشیم.

نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت ادامه داد: مدرسه امید تجارت با مشارکت کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم دریایی چابهار در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با ۳۱۱ متر زیربنا احداث و با ظرفیت شش کلاسه در مقاطع ابتدایی، متوسطه و کلاس های دانشگاه بهار اندیشه دشتیاری وابسته به دانشگاه علوم دریایی چابهار نیز در این فضای آموزشی دایر خواهند شد.

ترک تبریزی گفت: این فضا بتواند بستری برای رشد و بالندگی محصلان این منطقه به تعبیری نسل آینده دشتیاری برای ایران عزیزمان مردان جهادی و میدانی را همچون سردار سلیمانی تربیت کند.

گفتنی ست؛ در حاشیه افتتاح این مدرسه به دانش آموزان کارت هدیه و بسته لوازم التحریر اهدا شد.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.